Gokbayes2018 Arkadaşlar 6 aylık bebeğim var, ne ile su veriyorsunuz, alıştırma bardakları ne işe yarıyor.
Zeynepreyyan Gokbayes2018 benim bebeğim 4ay 17 günlük su veriyorum biberon almadı gı için bardak gibi başlığı minik delikleri olan suluk ile
Mom06 Gokbayes2018 en küçük biberonlar varya onla veriyorum bastan beri 30 ml olanlar 5 aylık olduk iki eliyle tutuyo kendi içiyo çok tatlı görünüyo öyle 😊😊😊
Ogretmen17 Oğlum 5 buçuk aylık ve günde üç defa ek gıda arkasına 5-6 çay kaşığı su içiyor az mı sizce ? Alıştırma bardağını sevmedi biberonla da içmiyor suyu
Duru91 Ogretmen17 bizde 5,5 aylığız ek gıdadan sınra biberonla su veriyorum bazen içiyor bazen içmiyor csnı basıl isterse hep teklif ediyorum suyu. Alıştırma bardağı nasıl oluyor alsam mı ki diyorum bende
Agahinannesi Duru91 ben çok terlediğinde ek gıda sonrası ve gece emdikten sonra bida uyanırsa su veryorum lokur lokur içiyo aventin suluğunu kullanıyorum çok memnunum
Gozz Ogretmen17 biberonların bir sürü çeşidi var.Maddi durumunuz varsa hepsinden alıp deneyin.Benimki de ilk bineron almadı sonra farklı bir biberon keşfettim ondan sonra hep biberon kullandı
Acemiannne Benim bebeğimde suyu hiç sevmedi biberonda mama olunca içiyor su olunca geri itiyor kaşıkla zor veriyorum mecbur
Emirhannnn Blberonla veriyorum ben nerdeyse 2 biberon su içiyo hava çok sıcak ve çok terliyor ☀️🔥😓 ek gıda alanlar için çay kaşığıyla falan çok az bence naçizane fikrim kış olsa haklısınız ama çok terliyolar şuan 🤭