tugcemasal6 bu yüzden sütüm kesildi ne kahve ne çikolata hiç birşey iyi gelmedi . O nasıl bir baş ağrısıydi anlatamam dikiş ağrımi unuttum resmen günlerce hastane de serum iğne yedim bir iki saat iyi sonra gene aynıydı. Sonra bir hemşire yüksek yastık ve 5 litre su dedi iki gün dediğini yaptım hafifleyerek bitti Allah yardımcın olsun çok kötü bişi