Mermaiddd yani bebek herşeye gülebilir, sıkıntı olacagını sanmıyorum. ayrıca beyni sürekli geliştiği için etrafında dikkatini çekecek şeylere sıkça bakar ve belki de bakmaktan uyuyamayabilir bunlar normal şeyler yani. Çünkü her baktığında onu daha cok anlar. onları beşiğin yaptığını sandı diyorsun ya, Bu kanıya nerden vardın ki? Yani benim bebeğim de 2.5 aylıkken sürekli perdeye bakardı gülerdi mesela o zaman benim bebeğim de benim konuşmamı onu sevmemi vs perde yaptı sanıyor 😂 o benim için sadece bir perde ama onun icin cok şey ifade ediyor. Rengi şekli dikkatini çekiyprdur. Ya da o perdeyi görünce yatağına yattığını anlayıp mutlu olup gülümsüyordur ? 😂