Hsyn9Karan bizde 3 ay 2 haftaligiz gaz sorununu 2 ay bitimine dogru çözdüğümüzü
Sanıyorduk ta kii bir gece acile gidene kadar. Cocugum gun boyu uyku uyumamaya başladı bir türlü anlam veremiyordum. Doktora gittik rontgende hep gaz kitlemiş yavrumu yani çözdük zannettiğimiz şey aslında çözülmemiş yavrum o yuzden uyumuyormus. Oysaki her beslenmeden sonra yine de gazini alıyordum. Guzelce kakasini da yapıyordu yine de içinde gaz birikmiş.