Kafam Kızım uyuyunca bazen 1 de yatınca ta 7 8 de kalkıyor yada 2 veya 3 te yatınca 9 10 da doktor elleme uyusun uyandırma dedi ama cok uzun süre değil mi ac kalması için uyandırmalı mıyım sizce bazen 9 saat uyuyor uyanmadan
mucizem_200921 Kafam Ya şöyle ki bende uyandirmazdm ama direk uzanır veeiridim sütünü çok uzun süre aç kalıyor sizinki ben 2 aylık olduğunda gece 3 ve ya 4 kez emzirirdm
Yenidoganbakimi Kafam bizde mama kullanıyoruz maksimum 6 saat uyuyor uyandırmıyorum 6 saati geçtiğinde uyanmazsa mama veriyorum uyur uyanık içiyor gazını çıkartırken uyanıyor ama sonea geri dalıyor
Mavis34 Kafam Benim.doktorum.4 saati geçmeden.emdir vücudu süssüz kalmasın demişti düşük kilolu bir bebek olduğu için belkide dedi bilemiyorum ben o kadar uzun unutmadan emziriyorum
Kafam demomomy mama veriyorum emzirme yapmıyorum o mu tok tutuyor acaba bu kadar yoksa açıklığı mı anlamıyor
demomomy Kafam mamadandir tabii hem sık kaka yapmaz yani kaka sayisi da az olur , o yüzden gece uzun uyuyordur. 🤷🏻♀️
Kafam mucizem_200921 bizim ki mama ile besleniyor ondan uzun sürüyor sanırım 6 7 kez yese yeter dedi doktor uyandırma uyusun dedi az önce verdim uykusunda içti ama bundan sonra uykusunda vericem cok uzun ac kalıyor yavrum cok vicdan yaptım
mucizem_200921 Kafam Mama ewet tok tutar ama yine de ver cnm ya bn anne sütü ile besliyorum çok sık iciyor
MrzBaby Kafam benim bebeğimde 2 ay 23 günlük aynı sizinki gibi saat 9 da karnını doyuruyorum yatar gece saat 3 te bazen 4 te uyanır. Bence uyandırmaya gerek yok acıkınca uyanıyorlar zaten.
Frda63 Maşallah diyelim benim bebekte mamayla besleniyor ama uyku hak getire uykuyu hiç istemiyor özellikle geceleri sabahlamaktan yoruldum artık
Deletedmom_11 Kafam yatağa koyyorm en fazla 5 dakıka uyuyor .😄 Sersem gibiym artık hangi mamaysa sütten kesip başlasammı bende 🙈👀🤭 maşallah bu arada bence uyusunda büyüsün .zaten acıkınca bi derdi sıkntısı olunca uyanıyodur 🤷🏻♀️
Kafam Deletedmom_11 valla ıkı gibi yatmıstı aksam 6 da verdim mama içti acıkıyo demek ki bundan sonra yine o kadar ac bırakmam benim sütüm azdı artmadı hiç geleni veriyodum uc dört gündür onu da istemiyo iyice mamaya dayandım mecbur
Deletedmom_11 Kafam benmde çok az yetmiyo mama takviyesi yapıyorm 🤷🏻♀️ bi şekilde büyüyecekler işte. Allah kolaylaştırsın