Merhaba arkadaşlar ben 4 ay önce ekim ayında normal doğum yaptım doğumdan sonra fazla bi kanamam olmadı 5 ocakta regl oldum 3 gün sürdü sadece ama tekrar olmadım baya gecikti normal bi durum mu 🤦🏼♀️ Psikolojikmen kendimi çok kötü hissediyorum farklı birşey mi var acaba diye 🤦🏼♀️