Annem-33 Bebegjm 56 günlük ikiniyor kaka yaparken..Zeytinyağı sürünce poposuna oturuyor bi damla sulu yapiyor..Iki büklüm oğlum kendini geriye doğru çekiyor hep ,napmaliyjm
Irmakprensesinannesi Annem-33 glesemik uyarıcı içerken kahverengi paketli fitil var yarım ver 15 dk kakasını direk yapar fitiide kafayla atıyor zaten hem rahatlar bebeğin merak etme zararı olmaz
Hamzaligunler Annem-33 anne sütü alıyorsa 1 haftaya kadar normal kaka yapmamasi . Fitil falan hemen verme. 3 gün yapmadiysa o zman ver demisti benim doktorum . Fitil e alisirsa sonra hep öyle yapmak ister.
Sedaydogdu Benim de bebeğim kakasını yaparken çok ıkınıyor ama yaptığı kaka sulu yani kabız değil sma zorlanıyor. ve emerken kafasını geri atıyor , memeyi bulmakta zorlanıyormuş gibi hareketler yapıyor sebebini bilen var mı acaba ?