Merhaba dostlar yaklaşık 2 haftdır ek gıda tatmaya başladık. Ev yoğurdu , Kabak , brokoli , balkabağı, patates , avokado ve muz(bugün ilk defa verdim ) armut , elma. Bugüne kadar sadece bunları yedi. Genellikle buharda haşlayıp çatalla ezip yedirdim. Bazen irmik ve anne sütü , zeytinyağı da ilave ettim. Ancak ne yese kaka yaptğında o şekilde çıkıyor brokoli olduğu gibi kabak parçaları , havuç , direk görünüyor yani sizce sindiremediği için mi böyle yapıyor? Yedirmemelimiyim ? 6 aylık bu arada. Bugün oldukça yeşil ve ekşi kokuluydu kakası normal diyebilir miyiz?