Mine41 valla bende kendimi çok parçaladım psikolojik olarak çok çökmüştüm bütün derdim yemesi içmesidiydi ama olmayınca olmuyor ne yazıkki en sonunda sağlığı yerinde olsunda aklı erince yer diyorum şuan iki buçuk yaşında 11 kilo yaşıtları belki 15 kilo belkide daha fazla kilo almıyor denemediği şey kalmadı kendimi yıprattım her yemediğinde doktora götürdüm yok bacım olmuyor ne yazıkki yemiyor yesene kuş kadar anca bıraktım artık bende sağlığı yerinde olsun yeter napıyım kasaba et borcum yokya bende iştahsızmışım çoçukluk çağında bana çekmiş ben çoçuğuma hamile kaldıktan sonra iştahım açıldı şimdide kendimi tutamıyorum devamlı yemek yemek istiyorum kilo desen aldı başını gitti durduramıyorum kendimi çoçuğumunda illa bi alçıma anı olacak elbet