Eserr-80 Aptamil kullaniyordum kızım normaldede gazlı bi bebekti iyice mahvetti bizi şimdi bugünden itibaren evolvia kullanmaya başladım sizlerin tercihi hangisinden yana oldu
kullanilmiyor1205 Eserr-80 bebeğe göre değişir ama ikiside bize hiç iyi gelmedi evolvia özellikle sma kullanıyorum çok memnunum