Merhabalar, boğaz ağrısı ve kaşıntısı nedeniyle test yaptırdım ve bugün pozitif olduğumu öğrendim. Bebeğim 26 günlük doktorumuz emzirmeye devam dedi, bebeğime sadece emzirirken korunarak maske eldiven siperlik kullanarak yaklaşıyorum. Daha bugün başlayan bir süreç dokunamıyorum koklayamıyorum ve bebeğime birşey olacak diye çok korkuyorum. Geçiren oldu mu daha önce içimi rahatlayabilecek var mııı?