Prensesannesi27 Covit 3 aşıyı oldum bugun olduktan sonra bişi yoktu akşam saatlerinde çok kötü oldum sıtma ateş yapıyo uyuyamadım uyuyamıyorum napicagimi bilemedim szlerde nasıl oldu kafamı kaldıramıyorum agizim ateş gibi😔
Zeys Prensesannesi27 geçmiş olsun 2. Dozda öyle olmuştum emzirdiğin için parol içtim eşim işe gidene kadar da dinlendim 1 gün sürmüştü
Gunsss Prensesannesi27 3. dozu olan arkadaşlarım covid gibi belirtileri oldu 2 güne geçer sanırım parol için bence
Rapunzea Prensesannesi27 teyzemde öyle oldu toparladı eşime hiç bisey olmadi bende sadece kol ağrısı annemde de bisey olmadı. Ama bazılarında fena ateş yapiorms duydum