Mombaby sanırım yanlış anladiniz durumu, hanımefendi arabam lüks demiyor, başvurduğu yer arabayı “lüks” görmüş aslında ihtiyaç olan birseyi. Ne yapsın satsın mi arabasını evini barkini. Hayat çok acımasız. Dayım çalışıyor yengem temizliğe gidiyor asla ama asla ihtiyaçları yok altlarında araba 2 de evleri var ve doğalgaz yardımı alıyorlar. Hak bunun neresinde? Işte böyle insanlar yüzünden 4 tekerleği olana lüks deniliyor tıpkı şimdi telefona laf ettikleri gibi