Kızlar pişirilen ıspanak tekrar ısıtılmaz mış zehirlenilir miş, bakteri üretir miş. Pirinç pilavı 1 saaten fazla oda sıcaklığında bekleyince bakteri üretirmiş. Ee benim bebekten dolaba koymam 2 sati buluyor yani biz bakterili pirinç mi yiyoruz 😬 patates oda sıcaklığında soğumasına izin verilirse zehirleyebilir miş. Ee nasıl soğutacaz peki sıcak sıcak dolaba mı koyacaz. Bu bilgileri keşfette gördüm ve kafama çok takıldı doğru mu bunlar acaba bilgisi olan var mı ? Sizler uyguluyor musunuz böyle 