Kbrk 22 gün önce doğum yaptım dikişlerim hala ağrıyor furoderm krem verdi doktor kullanıyorum ama hala geçmedi ne kadar sürede geçer
Zeliha_ Kbrk 40 güne geçer canım dikiş yerın agrısı ama iltihap kızarıklık tarzı şeyler var ise bence doktoruna görün
Begoscann Kbrk bende 22 gün oldum doğum yapalı bnmde ağrıyor normal çünkü kesiliyor mecbur sabır edicez 😊
Mercimek_Alp Kbrk sarı kantaron yağı sürebilirsin ben onu kullandim 3 hafta da gayet iyiydim tavsiye ederim
kitapkurdubebeninanasi Kbrk tuvalet kagidi ile degil kagit havlu ile kurulan banyo sonrasi dikislerini makine ile kurutursan yani temiz ve kuru tutarsan daha cabuk iyilesirsin çok geçmiş olsun
Kbrk kitapkurdubebeninanasi evet saç kurutma makinesiyle kurutuyorum duş sonrası ama kapıt havlu kullanmak mantıklı