Osmnn_457 evet çıkmış, ne yapın biliyor musunuz , sıcak su ve beyaz sabun ile ufalasın biri parmağınızı iyice yumuşattıktan sonra çeksin ama bunu anlayan birinin yapması lazım yoksa canınız çok yanar. Çıt diye ses gelir zaten yerine oturunca, daha sonra beyaz sabunu rendeleyin yumurta akıyla birleştirin alçı gibi bir kıvam elde edeceksiniz parmaklarınıza sarın sargı bezi tülbent farketmez sarın ve çorap giyin, 2 gün üzerine basmayın ve açmayın. Çıkardığınızda iyileşmiş olacak . Ben de hep ayak serçe parmaklarımı çıkartıyorum yalama olmuş gibi sürekli bir yere vursam çıkıyorlar hep aynı şeyi yapıyorum kendim öğrendim artık . Geçmiş olsun