Bebeğim 4 ay 14 günlük. 10 gündr yaklaşık ishal gibi dşkılıyor. Esasen dışkılama sayısı 7 8 e çıkıyor ve çoğu köpüklü yeşil sarı arası dışkılıyor. Dışkısı bazen pütürlü oluyor. Doktorumuz yediğim şeylere bağladı bahaaratlı acılı yemiştim bikaçç gün. Buna bağlı bebekte barsak flora bozuklugu dedi. Ama 10 gündür geçmiyor. Emmmeye de çok istekli değil zorluyorum öyle emiyor. Zaten kakasını yapması gerekirse hiç emmiyor. Var mı böyle bi durumla karşılaşan. Yada öneri tavsiyesi olan ???