İyi geceler güzel anneler. Birkaç gündür kafama takılan bir konu var. Bebeğim 3 aylık, 2.5 ayına kadar sabah 5.30 gibi uyuyordu, zamanla kendisi yavaş yavaş saatini geri çekti. 3.30, 2 derken artık gece uykusuna 1 de geçiyor. Benim sorum şu olacak. Gece uykusuna geçene kadar belli aralıklarla emiyor. Son emmeden 15-20 dk sonra yani 1de gece uykusuna geçmiş oluyor. Sabah 6.30 bazen 7’ye kadar uyuyor. Doktor uyandırma 6 saate kadar uyuyabilir dedi ama ben yine de vicdan yapıyorum. Bir de o uyuyana kadar çok yorgun düştüğüm için gece uyanıp çocuğu kontrol etmediğimin farkına vardım bu akşam annem de sordu neden kontrol etmiyosun sen hiç uyanmıyo musun diye. Suçlu hissettim açıkçası… Sizin düzeniniz nasıl, uyanmasa da siz uyanıyor musunuz, ben çok sorumsuz mu davranıyorum acaba 😞😞😞 Uzun oldu hakkınızı helal edin lütfen…