Öncelikle merhabalar allah aşkına şu süt merdiveni nedir ya bebeğim 7 ay 8 günlük süt alerjisi vardı belli bir süredir süt ürünleri tüketmiyordum ve doktorumuz artık bir liste verdi bu listedekileri bebeğinle beraber tüketiceksin bebeğin reaksiyon durumuna göre ilerliyeceğiz dedi. Listede ilk başta bebe büsküvisi var onunla başlıycagız ama devamında nasıl ilerliyeceğiz kek,sütlaç, tart,poğaça vb.listenin devamı sonucta bunları yiyebilceği aylar daha gelmedi , bebe büsküvisini kaç gün yiyecek tadımlama gibimi sonra bekliycekmiyiz kek yemesi için veya sütlaç yemesi için onunla beraber yıyecegım için ben yesem yada olurmu o yemeden bu diyetı uygulayan varmı?