Afram_miram Es1345- valla bilemiyorum ki orasını sinirli bi bebek acaba diyorum ondan mı kalma Allah’a şükür iyi iki kızımda
Uygarben Es1345- canım daha yeni atlattık bizde. Antibiyotik kullandık 5 gün. İlk 3 gün calpol da verdik. Toparladı şükür. Bu arada hasta olduğunda daha 37 günlüktü.