Sema345 matematiğim kötü dediğiniz için özellikle belirtmek isterim smmm de çok zorlanırsınız. Zaten mali müşavirlik bence “hadi oliym” diye alıncak bi unvan değil. Önce mesleğe muhasebecilikle büroda ya da şirketlerde giriş yapıyo arkadaşlar, sonra belgesini alıyo. Yani harıl harıl ders çalışıp belgeyi almak için kassanız da size bi faydası olmaz, burda önemli olan tecrübe. Ha nerden biliyosun derseniz de 8 yıldır çalışıyorum, 7.yılın sonunda belgemi almaya hak kazandım. Gidip belgemi hala teslim almadım orası ayrı, çünkü zaten oturmuş bi kariyerim vardı belgeme çok ihtiyacım olmadı. Ama hukukta bildiğim kadarıyla böyle değil, bi belge süreci vs olmadığından daha hızlı giriş yapabilirsiniz. Kaldı ki eşiniz de avukatmış bu konuda şansınız da çok fazla. Ben sizin yerinizde olsam hiç düşünmezdim onun yanında iş öğrenirdim. Dgs ile sanırım artık geçiş yapılmıyor, onun için de bi özel ünide burs kazanmaya bakardım illa diplomamı almak istiyosam. 😌😌