Kizim 3ay 27 gunluk oldu. Tam 4.ayinda doktor kont var. Sadece anne sutu aliyor. Ek gida icin ne dicek acaba gecirir mi ne dersiniz cok merak ediyorum 🥰 birde cok arastirdim avrupa ulkelerinde 4.ayda baslatiyolar beden bizde 6.ay acaba sindirim ile ilgili oldugubu dusundum ama anne sutune ne kadar yakin olaada formul mamalar katki maddeli hep. Normal sebzenin meyvenin sindirimi bile bir tik daha iyi olur diye dusunuyorum mamalardan. Sizler neler biliyosunuz anlatin ogrenelim❤️🙏🏻