Ezgi4147 Doktor kontrolümüzde doktor 1. Aydan sonra ne zaman bebek uyanırsa o zaman emzirmemi söyledi dün gece 5 saat sonra ağladı mesela şekeri falan düşmez mi ? Siz nasıl yaptınız emzirme sıklığı 1 aydan sonra nasıl olmalı
Monaroka Ezgi4147 Karnı acıktığında uyanır zaten. Günlük çişli bez sayısına da bakın 4-5 tane oluyorsa doyuyordur. Sayı olarak bir şey diyemem
Kumsallluysal Ezgi4147 bebeğim 40 günlük geceleri kendi istemediği zaman emmiyor beni ben uyandırdığında emmiyor uyumak istiyor zorlama kendi uyanıyor acıkınca öyle emziriyorum bende
Arel45 Ezgi4147 drunuzun dediğini yaptım benim durumda 1. Aydan sonra kaldırma dedi kendi kalksın dedi. 5_6 saat deliksiz uyuyordu sonra kendi kalkiiyordu. Kilo alımı iyiyse korkma
Minikkizimmm Ezgi4147 En fazla 2. Saat uyuyordu. Şimdi 2 aylık. 3 saatte bir kendi uyaniyor. Bazen çok nadir 4 saat
deniz-95 Gündüz eğer uyuyorsa 3 saatte bir, uyumuyorsa kendi istediği zamanlarda. Gece kendi uyandığında emzirdim ben o süreçte.
_tugce1608_ Canım ben şekeri düşmesin birşey filan olur diye 2 saatte bir emzirdim geceli gündüzlü. 2 aydan sonra sadece geceleri 3 4 saate çıkarttım
Monaroka Ezgi4147 Çok da ağır değil normal. Ama siz 2-3 saate bir emzirin gündüzleri. Sarılık problemi falan yoksa gece de uyandırmayın derim