Kızım 1 hafta önce 1 yaşına girdi. Dr özel aşılardan bahsetmişti aylar önce, nimenrix ve bexsero 4 doz şeklinde olacağını söyledi. Ebemiz ve aile hekimimiz ise 1 yaşını bekleyip 1 yaşında tek doz vurdurmamı tavsiye etti hem ekonomik hem bebeği yormaz diyerek. Dinledim tavsiyelerini. Bu aşıları yaptırıp bir yan etki yaşayan var mı? Diğer yapılacak aşıların yan etkisi oldu mu? Ne gibi önlemler aldınız biraz bahseder misiniz? 💕