Kızlar bugun rota vırus asısı olduk ılk dozu ama az once bebegımın altını degıstırdıgımde bı tane nokta kadar kan gordum normal mı sızce. Ayrıca 2 gun once de makat catlagımız oldugunu ogrendım. Krem kullanıyorum ama bılemedım kafamda soru ısaretlerı kaldı. Aşı snrası boyle bı durum yasayan varmı. Bebegım keyifsiz huzursuz degıl ates olmadı kusma bı kere oldu.