Benim oğlumun baş çevresinede sağlık ocağındaki hemşireler baş çevresi büyük geliyo Bi sıkıntı var demişlerdi sonra çocuk doktoruna götürdüm oğlumu ölçtü evet sınırda ama bu korkulacak bişey değil doktor sınırı 1 2 cmde geçse gene sıkıntı olmaz, korkmayın sadece takip edeceğiz dedi. Ve sağlık ocağındaki hemşirelerin sıkıntılı dediğini felan söylediğimizde doktora Bayaa sinirlendi ve dediki aptal bunlar ya ben anlamıyorum ne yapmaya çalışıyorlar herkese aynı şeyi söylüyorlar artık sağlık bakanlığına şikayet edeceğim, çocukta hiç bişey yok sadece biraz koca kafalı dedi ve güldü.