Gamzezzzz İzmir’de yaşıyorum iki yıl önce ev aldım kesinlikle muhit derim.bi ev vardı o kadar güzeldi ki manzarası vardı sıfır evdi ama muhitten dolayı gidip başka ev aldım hemde 28 yıllık muhitim çok güzel ama çocuk için çok uygun park evimin yanından bı basliyor nerdeyse 1 km park var futbol sahası basket sahası kayak alanı bütün marketler her şey ama herşey ayağımın altında.hepsinden öte guvenilir ve sakin bı muhit