Minikkizimmm öyle bir yazmışsın ki sanki çözüm istiyormuşsun gibi. O yüzden öyle cevap verdik sanırım
ben başında dua bulunduruyorum eşim her akşam okudu gazın hocaya götürüp dua okutmak saçma kendiniz okuyun yöntem bulun bu bence daha makbul olur. Ne bileyim zeytinyağ sürüp sürekli spor yaptırmak bana daha mantıklı Rabbim zaten dualarımızı kabul ediyor. Yani ben hoca konusunda tek şuna inanıyorum yürüyemeyen beybiler ayak bağını çözmesi için dua okuyor ip kesiyor oluyor . Hocaya gidipte oğlum gaz sancısı çekiyor da diyemem herkesin bakış açısıdır ama bana ayıp geliyor maalesef