Annee47 ahh bende yaladım çok zor banada hamilesin dediler elime sürpriz yaptım düz renk ayakkabılar vs aldık kii kimyasal oldum 14 ocakta düşük yaptım sonra 10 şubattabşda adet oldum ve sonrasında hamile kaldım oğlum 3,5 aylık sizde umudunuzu kesmeyin allahım kucağınızı bış bırakmaz inşallah dualarım sizinle ❤️