Benim bebeğimde 6.ayda başladı tükürmeye 7buçuk aylıkken unuttu, tükürmenin oyun olduğunu zannediyordur annesi 🥰 açıkçası çokta sevimli oluyorlar minnoşlar😂 hatta benim oğlum bikaç kere yaptığında güldük güldüğümüzü görünce şebeklik yaparak tükürüyordu yada yanında sinirlenirsek hemen yapıyordu ve biz çok gülüyorduk 😂 ben o dönemde hep önlük taktım döşü ıslanmasın diye devamlı önlük değiştiriyordum 😂🥰