333 Nurayagiz büyüdükleri için ☺️ Doktor bana şöyle örnek verdi ergenler nasıl sivilce çıkarıyorsa bebeklerde hızla büyüdüğü için isilik olur dedi yani korkulacak bişe yok. Yalnız tüm vücuda dağılır ateş olursa o zaman hastaneye başvurun demişti
Neslihan-55 Nurayagiz ıslak mendil mama süt ek gıda birikintisi ıslatması yani bı de içini ceke çeke öpen oluyor sinir olurum şap şup falan büyüme belirtisi de oluyor bizimde arada oluyordu geçti ama fazla uzun sürmedi
LadyBugg Sıcaktan da olabilir annesi. Eger yüzündeyse ıslak mendille silmekten veya öpmekten de olabilir.