Merhabalar 13 ay 28 günlük oğlum var. Bugüne kadar banyoyla ilgili hiç sorun yasamadik hep çok sevdi. Hatta banyodan çıkarırken ağlardı dah çok durmak isterdi. Bıcı bıcı der giderdi banyonun kapisina ama son bir aydır banyo kabusum oldu resmen asla yıkanmak istemiyor. Ne oldu da soğudu anlamış değilim. Resmen ağlatarak yıkıyorum ve cidden çok zorlanıyorum. Yaşayan varsa tecrübelerinize ihtiyacim var yeniden nasil sevdirebilirim banyoyu?☹