Dilosssc Merhaba. Ya ben sezeyan olali 2 ay oldu . Sanki kesi yerine dokunduğunda sislik var gibi sert oluyo. Kendini cok yordugumda ayakta cok kaldigimda agri oluyor endiselenmem gerekiyor mu?
Cansudoner Dilosssc bilmiyorum ama endişelenmelimiyiz . benimde 3 buçuk ay oldu yorulduğum zaman ağrım oluyo bi kaç gün sürüyo
Kubra3468 Dilosssc Dilosssc evet canım soğuk olduğu zaman çok yordugum zaman oluyordu ama şu ara yok öyle bisy
tazeannee_ Dilosssc benimde 3 ay oldu aynı ama normaldir diye düşünüyorum sonuçta bi ameliyat geçirdik
Neslihan-55 Dilosssc ağır bişey kesinlikle kaldırma ben bebeğimin yatağını odama getirirken eşime yardım ederken biraz zorladım ağrım olmuştu birde karnına çok güç kullanma derim
Seymaemre-asya34 Dilosssc bende denoldu o dikiş bitim yerlerinde ozellikle şuan 4 ay yok öle şişlik ama soğuk olunca oluyr corpsiz dolaşmayn
AbrhamH Dilosssc 2 yil oldu dün ani hapsurdhm diye bugun bile agriyo dusun. 2 ayda daha ic dikisler iyilesmemistir bile. Dikkatli olun agir kaldirmayin