Mt123 bizede öyle dediler 4 aylıkken eko falan yapılması gerekebilir 6 ay olunca tekrar getir dedi sağlıklı bir kalpte de olur ama geçer büyüdükçe demişti 5 aylıkken başka doktora daha götürdüm genel muayene dedim her şey yolunda hiç bir sıkıntı yok dedi hatta ek gıdaya yavaştan başlayalım dedi tadım tadım ilerleyelim dedi kalp sıkıntı var mı dedim yok üfürüm ses falan yok gayet iyi dedi büyüdükçe geçiyormuş tekrar aynı şeyi söylerse fakültelerin çocuk kardiyologlari var direk oraya götürün