Elifinannesii_ Anneler emzirirken süt akışı fazla olduğu zaman gezinine süt kaçıyor bu aralar sık sık oluyor bunu nasıl önleyebilirim? 🥺 Bir an nefessiz kalıyo çok kötü oluyorum
Kustuyu95 Elifinannesii_ ilk sagabilirsin biraz gogsunu emzirmeden once emzirirkende makas ediyosunya iyice sık parmaklarinla süt akışı azalsin korkma hemen ters cevir sirtina vur hafif hafif
SeninAnnenBirMelektiYavrm Elifinannesii_ daha dik konumda emzir cnm. Birde ara ara ağzindan memeyi çek meme ucunu parmaginla kapat akış biraz azalıyor
333 Elifinannesii_ daha küçük olduğu için yutmayla ilgili bence ben emzirirken yan tutuyordum yani bebeğin karnı İLE senin karnın birbirine bakacak Arada biraz mesafe olacak gövdesine göre kafayıda yukarda tut daha rahat yuttuğunu göreceksin
Sevinc-Berke Elifinannesii_ onun bı çaresi olduğunu zannetmiyorum canım ama doğru pozisyonda emzirdigine emin ol belki azalır bu durum bilmiyorsaniz eğer YouTubeden videolarına bakın derim.
Asyanesrin Elifinannesii_ emzirirken kafasını düz tutmayın herzaman yukarda tutun anlatabildim umarım reflü yatağı gibi yani ☺️ Bizimde başımıza çok geliyordu ilk bebek tecrübesizlik bende sizin gibi emzirmekten korkuyordum artık
Neslihan-55 Elifinannesii_ başını biraz daha dik tutun bizimde öyle oluyordu hafif oturur pozisyonda koluma alıp emziriyordum