Deletedmom_1 Merhaba anneler ben 23. Haftalık hamileyim çatı ağrılarım var. Çatı ağrıları olanlar sezeryan mı oldunuz normal mi yani açılmaya etkisi oluyor mu şu çektiğimiz ağrılar bir işe yarıyor mu merak ettim 🥴😔
Uzayiko Deletedmom_1 benim doğumum 19 temmuzdu 3 temmuzda ağrım başladı 7 temmuzda sezeryanla doğum yaptım.ama ben en başından sezeryan istiyordum 38+2 de doğurdum. demem o ki normal doğum tarihi 19 u iken 3 ünde yani 15 gün önce ağrım başladı
333 Deletedmom_1 valla hiç alakası yok canım bende 30. haftadan sonra hep olmuştu ağrı 38. hafta çatı muayenesinde doktor kemiğin önden basık dedi normal Doğum bebeği riske sokar dedi sezeryan oldum. Tabi bebeğin kilosuda önemli benimki 3800 doğdu. 3 kilo olsa normal olurdu demişti doktorum
Neslihan-55 Deletedmom_1 bebeğin büyümeye başladı rahme baskı yapiyor oda çatıyı zorluyor ağırlık veriyor bununla alakalı olabilir kontrole gidince söylersin belki çatı muayenesi yapar
ikiprensannesii2 Bence alakası bile yok 7.ayımda başladı ve geceleri yatamıyordum 2 yastık koyardım bacak arama. Suni sancı verildi açılma olmadı, şimdi de 8 aylık hamileyim yine 1 aydır çekiyorum aşırı derecede sezaryen olacak
Deletedmom_1 Uzayiko henüz gitmedim bu hafta gidip soracağım. Bir de bebeğim makat gelişti inşaAllah baş gelişe döndüğü için baskıdan oluyordur
Danerys Çatı ağrısı böyle aşağıya doğru baskı gibi mi? Benim o haftalarda başlamıştı meğer bebek kanala giriyormuş o ara. İğne falan oldum yatış verdiler. 37. Hafta beni acil sezaryene aldılar.
nelmali Deletedmom_1 aylarca dünyanın ağrısını çektim yürüyemez oldum yine de normal doğuramadım sezaryen oldum üstüne kimse normal doğuramazsın sen demedi normale zorlandım 😔
Danerys Deletedmom_1 yok öyle aşırı bir ağrım yoktu ama nst de 80-90 çıkmıştı. Ultrasonda da kanala girdiğini görünce yatırdı hastanede 2 gün iğne yaptı. Ağrıdan değil, hem doğum geciksin hem de erken doğarsa ciğerleri gelişsin diye
Oglumunannesiyim Deletedmom_1 bende çok çatı ağrısı çektim ama açılma olmadı 4 saat suni sancı çektim yine olmadı açılma sezeryan oldum
Begonvillll Deletedmom_1 bende çatı ağrısı çok oldu normal doğum yaptım. Ablamda hiç olmamaıs oda normal doğurdu benden kolay doğurdu hatta
Mlkko Deletedmom_1 ben de 25 ten sonra çatı ağrısı çekmeye başladım. Bebeğim de dönmüştü 30 da da doğurdum 🥲 normal doğumdu benimki de ama bi ilgisi olduğunu sanmıyorum baskı yaptığı için ağrıyabilirmiş
Nefess2020 Deletedmom_1 benimde 29 cu haftadan önce başladı. Ulturasonda açiklik var yatmanız gerekiyor dendi. 5 gün hastane yattim 2 kez ciğer geliştirici bile vurdular doğarsa diye. Son aya kadar yattim ağrilarim geçmedi ama açiklik kapandı. O kadar kapanmış ki 40 cı haftamda 18 saat te zor doğurdum 😂😂
Oldugugibibiri Deletedmom_1 aşırı çatı ağrısı çektim 3 ay önce normal doğum yaptım. Hala daha da bazı anlarda hareket ederken ağrır. Ben doktoruma sorduğumda ne güzel işte doğuma hazırlanıyor vücudun demişti