KATRE_ betulergl kangurunuzun yenidogan aparati varsa kullanabilirsiniz yoksa 3 aylikdi sanirim kullanma sınırı. Ayrica kangurunuz w seklinde ergonomik olmalı. Diger turlu kalca cikikligina neden olabiliyor aman dikkat edin.
Oglumgoktug Deletedmom221 benımkı gayet guzel oturmustu cnm sıkıntı yasamadım ufak ufak alıstırabılırsın
Deletedmom221 Oglumgoktug benim bebek yenidoğan aparatı olmadan oturamıyor hala oturtamadm o yüzden sordum bakalm deniyoruz hala teşekkür ederim
Ayb betulergl aldığınız ksnguruya göre değişir eğer doğumdan itibsren kullanılan ergonomik kanguru kullanacaksanız her zaman başlayabilirsiniz sevgiler