Normalde fön makine pis pis sesiyle uyuyordu artık sesine alışmıştım ama bazen kafam almıyordu yada başka yere gittigimizde olmuyordu yani başkaları rahatsız oluyordu ister istemez bir kaç gün önce uyutmak için açtığımda agladi uyumadi istemedi sadece pis pis sesiyle kendi kendine birakti çok mutlu oldum nasıl bıraktırcam diye düşünüyordum 😂 şu pis pis sesinide bıraksa iyi olcak pis pis bittiğinde bir dha açmıyorum tam ayıldıgı zman açıyorum tekrar ama dışarıdan ufacık bi sese uyanıyor hemen onu nasıl halledeceğim bilmiyorum