Arkadaslar 3 aylık bebeğimi sünnet ettırdım ılk basta korktum ama yaptıracak olanlara sesleniyorum hiç aglamadı ewe gelince cok aglar dıye düşündüm hiç aglamadı calpolle destekledim bıde lokal anestelızılıyken doktor emzır dur ugusukken ılk çişini yapsın dedi yarın 4.gün doktor banyo yaptırın dedi işte bu konuda endişelıyımm???? Sıkıntı olur mu