Deletedmom_20 Busragokceberra ya öylede bu saatte hep yoğunluk olacak hep böyle mi olacak. Reklam desen cabası
Busragokceberra Deletedmom_20 Butun annelerin giriş saatleri bu zamanlar uygun oldukları için yoğunluk kaynaklı oluyor 1 dakika sonra yenileyince düzeliyor
Mihrimahim16 Aynen kullanamaz hale geldik sürekli hata hata hata…. Hep para gelsin hiç gitmesin… Kaz gelen yerden tavuk esirgenmez….
limonkolonyasi Svly1212 Bi ara sürekli trendyol çıkıyordu sonra yemek sepeti şimdi 1 haftadr pınar süt reklamı yıldım artık 🙄😅