Hamileliğimin 3.ayında tsh değerim çok yüksek çıktı. Levitron kullanmaya başladım hipotiroid olduğumu öğrendim. Nodülüm vardı 10 mm 1 yıl sonra hastaneye gittiğimde nodülüm 2.5 cm olmuştu. Doktorum normal olmadığını söyledi ve biyopsi yapıldı. 1. Biyopside net bir şey çıkmamıştı tekrar 2.biyopsi önerildi kötü huylu olduğu ve tiroid kanseri olma şüphem vardı. 1 yıl içerisinde iki tiroid alındı ve tiroid kanseri olduğumu öğredim haşimato zeminliymiş. 2.5 ay oldu ameliyat olalı şuan lenf bezlerime sıçrama olduğu görünüyor. Biyopsi yapıldı sonucu bekliyorum. Radyoaktif atom tedavisi uygulanacak ama sıçrama olduğundan bir şey yapamıyor doktorum. Asla kilo veremiyorum çok sinir yapıyor istemsiz çocuğuma bağırıyorum o an elimde olmadan sonra kendime çok kızıyorum bu yüzden ağladığım çok olmuştur kendimi dizginlemeye çalışıyorum saçlarım aşırı dökülmesede dökülür. Açlığa dayanamıyorum. Bunlar dışında şuan çok şükür bir sıkıntım yok 🙂 Hanımlar demem o ki her şeyin başı gerçekten sağlık kendinize dikkat edin kontrollerinize gidin.Allahım hepinizin yardımcısı olsun 🤲🏻