Canım hiç korkma yenidoğan böyle olabilir henüz Bir aylık nereye geldim ben diye tedirginlikleri vardır 😌 ateşi yoksa korkacak bir şey yok benim kızım 3 gün sürekli katıla katıla ağlardı doktora götürdüm benimkide dediğin gibi hava çok yutardı doktorum gaz olduğunu kolik bebek olduğunu ve 3 ay bunu böyle çekeceğimizi söyledi. Çok zor oluyor ama geçiyor inşallah seninki kolik değil anlık bir gaz sancısıdır ☺️