Lina123 Arkadaşlar bebeğim 3 ay 9 günlük doğduğundan beri şapka takıyoruz . Artık takmak istemiyorum . Bununla ilgili bilgiye sahip misiniz ya da doktorunuz falan bşy dedi mi ?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Lina123 ilk bir hafta taktım birdaha takmadım. Sadece gece uyurken ince battaniyeyle örttüm o kadar
Cansudoner Lina123 ben 2 aylıkken bıraktım çünkü gözüne iniyodu ağlıyodu uyanıyodu uykusu bölünüyodu şuan 3 ay 18 günlük sadece banyo yaptığı zaman birde dışarı çıkarken takıyorum terletiyor şapka kafasını takmayın artık bence büyümüş
honeysmom Lina123 gerek yok takmana ben bi dışarı çıkarırken takıyorum ondada cingar çıkarıyo bazen takmıyorum kapşonunu örtüyorum o kadar
kuzey-21 Lina123 aslında kulak açısından mantıklı şapka kepçeleşme olmaz 😀 ama doktorla görüşen arkadaşlar varsa onların yazdığı söylediği daha mantıklı olur tabi evin ısısı da önemli bu konuda :)
YgmrEzel Lina123 aaa çok takmışsın bile evin eğer 23 derece ve üstüyse bence bırak ben 40 ı çıkınca bıraktım
Happydef Lina123 ayağı sıcak başını serin tut demiş atalarımız. Hastaneden çıkınca bir daha takmamistim