Kızlar 4 aydan sonra doktor tüm gece uyur dedi ama öyle birşey yok 3 saatte bir kalkıyor. Birde eskisi gibi mama içmiyor. Gündüz uykuları 45 dakkaya indi. Gece uykusuna 10 da geçiyor artık doktor saat geç dedi. Ama 10 dan önce uyusada şekerleme yapıyor kalkıyor gene. Atakta oldugunu düsünmekteyim. Sizde durumlar nedir?