valla hiç sagmadim ilk aylarında sagdikca sinirim bozuluyodu doğru düzgün sütüm yok diye canım sıkılirdi bebeğim kilo da alamadığı için mama vermiştim ben ama birden biberon kaşık reddi olunca mamayı da bıraktı içmedi resmen 1 aydır meme ve ek gıda şeklinde gidiyoruz aşırı derecede memeye düştü ne zaman isterse emziriyorum doymadigi zaman zaten yakama pacama yapıştığı için her türlü anliyorum