Kubra3468 Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 3 aylık oldu bugün beni emmiyor sagip biberonla veriyorum artı formül mama kullanıyorum 4 ve 5 ayda kaşık mama kullanim oluyormus ek gıdaya takviye olarak kaşık mama kullanan var mı
Prensescik Kubra3468 5 aylık bebeğim aldım kaşık maması yedirdim sevdi sadece kakasını o ara yeşil yaptı dokundumu anlamadim
Nuduu Kubra3468 evde bulunduruyorum olurda birsey hazirlayamAm diye yada eksik malzemem olursa diye verdigim de oldu tabiki vermedim deil ama kendiniz hazirlayin daha saglikli
Ozleemm Bizde şuanda arayış içerisindeyiz 5.5 aylığız başlayalım ufaktan dedik bu post iyi oldu benim içinde 😁
Ozleemm Bide benimki biboronda emmiyo ama bende odasını ayırmak istiyorum gece 12 de fıx uyanır o satte tulumumuzu giyeriz altımızı değiştiririz geri uyuruz o sırada veriyim diyorum ama nasıl olucak bakalım 🤷🏼♀️
Kubra3468 Ozleemm biberon tutmamasi çok zor bı durum bn beni emsin diye zorladım bu sefer biberonu da red etmeye baslayinca zorlamayı bıraktım
Kubra3468 Nuduu kendim hazırlamak istiyorum ama formül mamayi birazda olsa bırakmak istiyorum malum fiyatlar uçuşta
Kubra3468 Nurtalib evet ya çok pahalandi bide mamalar bn hem onu hemde onu kullanıyon diyorum en azından yariya
Ecem_Ege Kubra3468 Kullandım ben. 4 aylık ne varsa, kaşık msma püre vs. Azar azar arkasında yazan tarifi yarı yarıya uyguladım o şekilde takip ederek yedirdim alerjisi olur mu, olumsuz etkiler mi diye.
Zeynep_Alin29 Kubra3468 Ben 6. Ayda doktor tavsiyesi üzerine kaşık mama verdim sütüm azaldığı için biberonda sulandirip formül mama hiç kullanmadım direk kaşık mama ile başladım 10 aylık oldu halada kullanıyorum