Merhaba güzel anneler,
Size bir şey danışmak istiyorum. Hamilelik döneminde kan ilacı kaynaklı ishal olduğum için makatımda çatlak oluştu. Genel cerrah bana anestol adlı ilacı yazmıştı hamilelik döneminde kullanabileceğim. Bildiğiniz üzere kan ilacını doğum sonrasında da kullandığım için ishal durumu devam etti ve canım ciddi derecede yanıyor. Emzirme döneminde anestol kullanan var mı? Ya da hamilelikte kullanıldığı için emzirme döneminde de kullanılabilir mi? Lütfen bilgisi olan yazabilir mi 🙏