Her bebeğin gelişimi bir olmuyor tabiki qma benim bebeğim hep çok hareketliydi doğduğu andan itibaren başını kaldiriyordu 1 aylikken tan dik tutuyordu başını 2 aylikken atiyordu kendini 3.ayda dönmeye basladi 4.ayda öne ve arkaya tam dönüyordu 4 bucuk ayda elinden destek alip kendi kendine oturmaya başladı bir anda 5.ayda desteksiz dimdik oturuyor suan 5 bucuk aylik benden tutunup ayağa kalkiyor zaten çok net basiyordu yere biz tuttugumuzda biryerden tutunup kalkiyor 1 hafta sonra 6 aylik olacak her ay kontrole gittiğimizde doktorumuz sok oluyor hareketlerine sürünüyor ve minik emeklemeler var ayından çok ileride olduğu söylendi doktor tarafindan