Hanımlar merhabalar
Benim bebeğim 9 aylık oldu
Atak hesabına göre 2 hafta erken doğdu 38. Haftada yani 8.5 aylık diyelim öyle bakarsak.
Şimdi şunu soracaktım sizlere henüz 2 uykuya geçmedik ama çok direnmelwr başladı tüm uykulara. Haftaya 2 uykuya düşmek için çalışmaya başlamak istiyorum ama korkuyorum 😥 son yaptırdığım gece uykusunu 3. Uykuya sayar da uyanır diye ?
Olur mu öyle bir şey bir de kaç saat ara ile yatırmalıyım artık? Sabah uyandıktan 2 saat sonra uykusu geliyor 3 saate çıkarsa stresi artar kısa uyur mu diyorum kafam çok karışık. Yardım ederseniz çok sevinirim 💐🥰