Merhaba dün gece bebegime yaklaşık 1 buçuk ay önce açmış oldugum mamadan verdim verdikten sonra farkettim açtıgımın üzerinden bir ayı geçtiğini. Bugun bebegim bu arada 7 aylık aynı zamanda anne sütü alıyor 6 kere sulu k*Ka yaptı cok tedirginim ve kokulu aynı zamanda kusması da var ara ara az miktarda. Mama hero baby ’nin kaşık maması ne yapmam lazım acilll yardım lütfen…